poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Etno look


Gdy moja mama zobaczyła mnie w tym stroju powiedziała "Wyglądasz EKO." jak? "EKO"? Może to przez kolory, ale motywem przewodnim jest styl ETNICZNY. Etno powraca do nas po krótkiej przerwie. Obserwowaliśmy go na wybiegach m.in. Dolce&Gabbana. Od zawsze miałam słabość do etnicznych wzorów, w szczególności do zwiewnych sukienek czy spódnic.
To teraz może trochę o poszczególnych częściach mojego stroju :) Bluzę upolowałam na zimowych wyprzedażach. Gdy ją zobaczyłam wiedziałam, że ze sklepu nie wyjdę z pustymi rękami :P Spodnie trochę przerobione, o ile można tak nazwać zwężenie :P Miałam mały dylemat czy wybrać wąskie spodnie czy TE na które ostatecznie przystałam. Stwierdziłam jednak, ze TE spodnie to JA i nie mogę wybrać innych.  No i buty typu sneakers. To już druga para w mojej kolekcji, ale rozglądam się za jeszcze jedną parą :D Kolczyki także w etniczne wzorki i kok na zakończenie :)  
I jak Wam się podoba moja wizja???



and Fan Page










spodnie, okulary/ pant, sunglasses H&M + moje przeróbki
bluza/ blouse Zara%
buty/ shoes CCC
kolczyki Aldo



3 komentarze:

  1. Faktycznie trochę eko :) Bardzo lubię styl etniczny, ale nie jestem pewna czy takie spodnie są odpowiednie dla twojej figury, jednak dobrze, że ubrałaś wyższe buty. Koszulka obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, luźna góra + luźne spodnie to niezbyt trafiony wybór, myślę, że spodnie typu rurki byłyby bardziej na plus, wysmukliły by sylwetkę ;D

    OdpowiedzUsuń