środa, 3 kwietnia 2013

DIY military


Dzisiaj chcę się Wam pochwalić kurtką, którą robiłam dla mojej przyjaciółki (już jakieś 4 miesiące temu). Zuza przywiozła mi kurtkę i powiedziała, że mam coś z nią zrobić! Od razu pomyślałam o złotych ćwiekach i czarnej skórze. 
Na kieszenie przyszyłam czarne łaty i złote kolce-ćwieki. Ponieważ, zostało mi ich jeszcze kilka, ozdobiłam nimi także kołnierzyk.
Na pagony żelazkiem "przykleiłam" ćwieki gwiazdki. Tego samego typu ćwieki -kółka, kwadraty- dodałam na kieszenie. Dodatkowo na kieszenie przyczepiłam frędzle z czarnej skóry. 
Na samym końcu również żelazkiem przykleiłam aplikacje moro-gwiazdki :P
Po zakończonej pracy (tak myślałam) powiesiłam kurtkę na wieszaku, odwróciłam tyłem i stwierdziłam, że czegoś tu brakuje! Trzeba coś zrobić z tyłem! Miałam kilka pomysłów: może jakiś napis, może ksywkę Zuzki, jakiś znak, krzyż? 
Zostało na krzyżu. Przyszyłam go ale nadal czegoś mi brakowało! Postrzępiłam boki krzyża nożyczkami i dodałam kilka okrągłych ćwieków.
Wtedy dopiero mogłam powiedzieć KONIEC!
I jak Wam się podoba?

and Fan Page












ćwieki, skóra, aplikacje allegro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz