poniedziałek, 11 marca 2013

jeans and wild bag


WIOSNO! WIOSNO! WIOSNO!
Gdzie się podziałaś???
Śnieg za oknem :( Aż trudno uwierzyć, że kilka dni temu cieszyliśmy się początkiem wiosny, mając nadzieje że to koniec (nareszcie :P) zimy! A my zahipnotyzowane tym co się dzieje na oknem postanowiłyśmy przygotować iście wiosenną stylizacje! Bez grubej kurtki, ciepłej czapki i kilku warstw ubrań. 
Jeansową koszulę połączyłam z czarnymi spodniami w moim ulubionym kroju! Już od paru sezonów "kolekcjonuje" tego typu spodnie :P Na wierzch ramoneska. No i dodatki! Kapelusz, który pamiętacie pewnie z mojego poprzedniego posta. Okulary pilotki, towarzyszą mi już od dwóch sezonów, bardzo efektowny naszyjnik, który kupiłam na wyprzedażach! I najważniejsze: kopertówka w panterkę.Wreszcie i buty!!! Mój najlepszy zakup!!! Jestem w nich zakochanaaaaaaaaaa! Metaliczne, błyszczące i kolorowe.  

Co sądzicie o koszuli? Widzicie te płaskie, srebrne ćwieki? Na kieszonkach są kwadratowe i okrągłe, między guzikami i na ramionach kwadraty. A i jeszcze na kołnierzyku kółeczka! Własnoręcznie przyklejone przeze mnie :) Potrzebne jest jedynie żelazko, ponieważ ćwieki są termo przylepne. 














koszula, okulary Cubus
spodnie Zara
kurtka C&A
buty Humanic
kopertówka New Look
naszyjnik stradivarius
pierścionek Centro
kapelusz H&M
ćwieki na koszuli allegro

3 komentarze: